ပစၥဳပၸန္၏ တည့္တည့္အရပ္၌ ရွိေသာ


အိပ္မက္ရဲ႕ အေပၚဆံုးၾကယ္သီးကို တပ္လိုက္ ။
မ်က္စိႏွစ္လံုးကို ေနသားတက်ျဖစ္သည္အထိ ေစာင့္ ။
ဆႏၵကို လက္ဝဲဘက္ေရာက္တဲ့အထိ ေခါက္ခ်ိဳးပါးပါးခ်ိဳးျပီး ဘယ္ဘက္ ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲ ထိုးထည့္ ။
႐ိႈက္ဖြာလက္စ ဘယ္ဘက္လက္ဖ်ံကို တစ္ဖြာ ႏွစ္ဖြာ မီးမေသ႐ံု အေငြ႕ေတြနဲ႔ အေတြးထဲ တစ္စ တစ္စ ။
ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ ။ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္  ဒီေနာက္ ၄၀ ေက်ာ္ ။
အတၱ ကို ဝါးလံုးရွည္နဲ႔ သိမ္းၿပီးရမ္းထည့္လိုက္္ ။
မူးေရေလးတစ္ခြက္ႏွစ္ခြက္ ။ လြယ္အိတ္ေထာင့္စြန္းက အေပါက္ထဲ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္က ခုန္ဝင္လိုက္ ။
ေလွ်ာက်လိုက္ ။ မနက္ျဖန္ကို မက္ေဆ့ခ်္ပို႔ပါ ။
အမွားအယြင္း ရွိပါသလား ။ လူဆိုတာ ေရခဲမွတ္ေအာက္ဘယ္မွ် ။
အပူခ်ိန္ အမွားအမွန္ ။ ရာႏႈန္းျပည့္ကြက္လပ္မ်ားျဖင့္ ေအာင္ျမင္ျပီးေျမာက္ျပီးျဖစ္ေၾကာင္း ။
စသည္ျဖင့္ ။
အေပ်ာ္အပါး နဲ႔ အေလအလြင့္ ဟာ ဟိုမွာ ဒီမွာ ကပ္ပါးေကာင္လို ဖုန္မႈန္႔လို ။
သြားဖို႔လာဖို႔ ဖိနပ္ၾကိဳး ခ်ည္တယ္ ။
တခ်ိဳ႕က တစ္လွမ္း ။
တခ်ိဳ႕က ႏွစ္လွမ္း ။
အလဲအကြဲမ်ားတဲ့ သံသရာကေန ဟိုဘက္ကမ္းမွာ . . .

 ေမာင္မိုးခ်ိဳ

အသံ = အသံ + အသံ

နားထဲ တိုးဝင္လာတဲ့ ေလတိုက္ႏႈန္းက ေလးေလးပင္ပင္ရွိလြန္းတယ္ တိုးတိုးရွရွ
အထိအရွလည္း မ်ားတယ္ဆိုေတာ့ က်ဳပ္တို႔အသံုးေတာ္ခံမယ့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းက
ျမန္ႏႈန္းျမင့္တယ္ ငါ့လူ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ကြန္နက္ရွင္ေတြလို ၊
ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေလတိုက္ႏႈန္းေတြလို သူလိုငါလို ျပန္တမ္းေတြလို ၊
ဒီရပ္ကြက္နဲ႔ ဒီျပဇာတ္ ကို လူစကားတစ္လံုး သူစကားတစ္လံုး ၊
သူတစ္ခြန္းငါတစ္ခြန္းနဲ႔ ကားလိပ္စ ကေတာ့ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေပါ့ ။
လူက ေခတ္ပ်က္တန္းစား ၊ ေနေရးစားေရးေလာက္ ေခါင္းေနာက္တဲ့ ဘဝ
ဘယ္ေခတ္မွာ ဘယ္လိုဆိုတာ ျပန္ေျပာဖို႔ အေတာ္ခက္မယ္ အျပင္းစား
ေကာ္ဖီတစ္ခြက္လို ၿမိဳခ်မိသမ် ခါးရွရွပဲ ငါ့လူ ။
တိုးေဝွ႕ေက်ာ္ခြသြားတဲ့ အေကာင္းစားေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ဟာ ၿမိဳခ်ပစ္လို႔မရတဲ့
ေလအန္မႈ အစာမေၾကစရာရွိရင္လည္း အံကိုႀကိတ္ျပီး မ်က္ရည္ခ်လိုက္ၾကတာေပါ့ဗ်ာ
ဆိုင္းသံၾကားရင္ေတာ့ ေကြးေနေအာင္သာ က ။ ကေပါ့ ငါ့လူ ကေပါ့ ။
ဆိုင္းသံၾကားတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ .. ေ႐ႊ႕ဆိုင္းထားလိုက္သည္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ ။ က်ဳပ္တို႔က
ကကို ကရမယ့္ ဘဝ ကိုယ့္ႏႈတ္ခမ္းနာ နဲ႔ ကိုယ့္မုန္႔ဆီေၾကာ္ပဲ ။ ဘယ္လိုပဲ
အလဲအထပ္ရိုက္ရိုက္ ။ ေခါက္႐ိုးက်ိဳးပီးသား ဆႏၵဆိုေတာ့ ဘယ္လို ပမာဏမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္
အလိုလို ေခါင္းညိတ္ပီးသားေပါ့ ငါ့လူ ။ ျပီးေတာ့လည္း အရာထင္သည္ပဲျဖစ္ေစ
အရင္ဌာေနဆီပဲျဖစ္ေစ ဆုပ္ေတာ့လည္း စူးၾကရံုပဲ စားေတာ့လည္း ရူးၾကရံုပဲ ဆိုေတာ့
ေထြးျပီးတဲ့ တံေတြး ခဏျပန္ေကာက္သိမ္းတဲ့ လူလိုလူေတြၾကားထဲ
မ်က္စိရွင္ရွင္သာ ထား ငါ့လူ မ်က္စိတစ္ဖက္ကိုမွိတ္ ဘဝဆိုတဲ့
လမ္းမေပၚကိုေလွ်ာက္သြားဖို႔ ဘယ္လို စိတ္မ်ိဳး ဒါမွမဟုတ္ ဘယ္လို ပကာသနမ်ိဳးေတြကို
အိတ္ကပ္ထဲေကာက္ထည့္သြားရမလဲ ။ ေတြးမိတိုင္း ရင္ဘတ္ထဲ
တဆစ္ဆစ္နဲ႔ ငါ အတၱနည္းလိုက္ပံုမ်ားဆိုၿပီး ။ ၿပီးလြယ္စီးလြယ္
ေမြးထားတဲ့ သိကၡာက ေနဖို႔ညစာ ဘယ္လံုေလာက္ပါ့မလဲ ။ တစ္ေန႔
တိုးလိုက္ တစ္ေန႔နီးလိုက္ ။ ေနာက္ဆုတ္သြားတဲ့ ခႏၶာထဲက ေသြးေတြလို
တျဖည္းျဖည္းေမြးျမဴလာတဲ့ အေရးေပၚစကားလံုးေတြလို မ်က္ခြံေအာက္မွာ
တေငြ႕ေငြ႕ အျဖဴေရာင္သန္းလာတယ္ ။ ေန႔ေရာ ညေရာေပါ့ ကိုယ့္လူရာ ။
သံသရာ ကို လက္ခေမာင္းမခတ္ႏို္င္သေရြ႕ေတာ့ ဟိုဘက္ကမ္း
ဒီဘက္ကမ္း လက္လွမ္းမီသေလာက္ေလး ျဖည့္ေတြးေတြးေနရတာေပါ့ ။
လူက ဟိုတစ္စ ဒီတစ္စ ဘာမွ မေရရာ ။ ေမြးရာပါ အနာတစ္ခုလို
ဘယ္ဘက္လက္ဖ်ံက ညာဘက္လက္ဖံ်ကို မနာလုိျဖစ္လို႔ အျဖဴအမည္းျပဇာတ္မွာ
အလင္းေရာင္အားနည္းမႈက ေသြးရိုးသားရိုးဟုတ္ပါ့မလား ေသြးထြက္လြန္ေနတဲ့ ဆႏၵ
တစ္စံုတရာကေတာ့ ကမာၻကိုေမွာင္ေစခဲ့ၿပီ ငါ့လူ လူလူသူသူရွိရိုးအမွန္ဆိုေတာ့ ရွိႀကီးခိုးပါရဲ႕
ေလသံတိုးတိုးေတြကို တံခါးဖြင့္မေပးလိုက္ပါနဲ႔ ။


မင္းလုလင္ ၊ ေမာင္မိုးခ်ိဳ

ေမာင္မိုးခ်ိဳ ဆိုတာ . . .

ဆႏၵ နဲ႔ သိကၡာၾကား မၾကာမၾကာ လြန္ဆြဲေနရေသာ ေလသံမိုးသံ မကြဲေသးတဲ့ ေကာင္းကင္