စကားလံုး ထိမွန္ခဲ႔၍ . . . ေသသည္

ဟုတ္ပါတယ္ . . .
သူမ အျပံဳးေတြလည္းလွပါသည္
ကၽြန္ေတာ္႔ ဥယ်ာဥ္ ၏ ပန္းမ်ား ေမႊးခဲ႔သည္
ညဆိုတာေတြလည္းေမွာင္ခဲ႔ပါသည္
အၾကိမ္ၾကိမ္တမ္းတခဲ႔ပါသည္
တျဖည္းျဖည္းျဖင္႔ေ၀းခဲ႔သည္ ................

သူမအျပံဳးေတြမွာ
မာနမ်ားစြန္း၏
တစ္ခါတစ္ခါကၽြန္ေတာ္႔ကိုရူးေစသည္
သူမေၾကာင္႔ကဗ်ာတစ္ပုဒ္စ ႏွစ္ပုဒ္စ ျဖစ္ဖူးသည္
သူမလိုပဲ ကဗ်ာမ်ားကလည္းလွပါသည္
ကဗ်ာထဲမွ မာနမ်ားေၾကာင္႔ကၽြန္ေတာ္ရူးပါသည္ . . .

သူမသည္ ... ပန္းတစ္ပြင္႔ျဖစ္ပါသည္
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ထြန္ယက္စိုက္ပ်ိဳးခဲ႔သည္
ေရေလာင္းေပါင္းသင္ခဲ႔ပါ၏
ကၽြန္ေတာ္႔ဥယ်ာဥ္သည္ သူမေၾကာင္႔လွခဲ႔ပါသည္
ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာသည္လည္း ပန္းတစ္ပြင္႔ျဖစ္ပါသည္
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ ထြန္ယက္စိုက္ပ်ိဳးခဲ႔ပါ၏
သူမနည္းတူ အားလံုးပဲလွၾက .. ေမႊးၾကပါသည္

ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀ျဖစ္ခဲ႔ပါသည္
သူမသာပိုင္ခဲ႔ပါသည္
သူမကိုသာပိုင္ခ်င္ခဲ႔ပါသည္
ထို႔ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ညေတြ အရမ္းေမွာင္ခဲ႔ပါသည္
ကၽြန္ေတာ္႔ညေတြဟာ ၾကယ္မလင္းတဲ႔ ပန္းခ်ီတစ္ခ်ပ္ျဖစ္သည္
ၾကယ္မလင္းတဲ႔ ညအတြက္ လတစ္စင္းေတာ႔ပိုင္ခ်င္ပါသည္
တိုး၍ တိုး၍ေမွာင္ခဲ႔သည္

ကၽြန္ေတာ္ပိုင္ေသာ ဘ၀ တစ္စိပ္တစ္ပိုင္းမ် ျဖစ္ပါသည္
ေရရြတ္ခဲ႔သည္ .. ညည္းဆိုခဲ႔သည္
သူမသည္ ပန္းသီခ်င္းသည္ တစ္ဦးေလာ
သူမေတးတို႔သည္ ...
တစ္ခါတစ္ခါ ပြင္႔ဖတ္တို႔ျဖင္႔ေႏြးလ်သည္
တစ္ခါတစ္ခါ ရနံ႔တို႔ျဖင့္ ေမႊးလ်သည္
တစ္ခါတစ္ခါ ႏြယ္တို႔ျဖင့္ ရစ္ကုန္၏
တစ္ခါတစ္ခါ ဆူးတို႔ျဖင္႔ ထုိးစိုက္ထြက္ခဲ႔သည္
တမ္းတေနပါေသးသည္
ကၽြန္ေတာ႔ဥယ်ာဥ္ေပၚ ပန္းသီခ်င္းတို႔ ၾကဲခဲ႔ပံုကိုေပါ႔
အဲဒီပန္းခ်ီမွာ မာနေတြ တဖိတ္ဖိတ္ထေနသည္

ဟုတ္ကဲ႔...
ဒီလိုနဲ႔ ေ၀းခဲ႔ပါသည္
သူမ စကားလံုးေတြကာရန္မပါခဲ႔ပါ
ကၽြန္ေတာ္႔ကဗ်ာမ်ား ကာရန္မပါခဲ႔ပါ
သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႔ကဗ်ာေၾကာင္႔ သူမလွခဲ႔ပါသည္
သူမ စကားလံုးတို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ေသခဲ႔ပါသည္
(ဆူးမ်ားရစ္ပတ္ေသာ ပန္းစကားတို႔ ထိမွန္ခဲ႔ပါသည္)
ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ သည္ ေဟာင္းေလာင္းပြင္႔လ်က္ ..............

Photobucket

0 အၾကံေပးမွုမ်ား:

Post a Comment

ေမာင္မိုးခ်ိဳ ဆိုတာ . . .

ဆႏၵ နဲ႔ သိကၡာၾကား မၾကာမၾကာ လြန္ဆြဲေနရေသာ ေလသံမိုးသံ မကြဲေသးတဲ့ ေကာင္းကင္